تکنولوژی ارتباطی

تکنولوژی ارتباطی

نخستین جلسه تکنولوژی ارتباطی

دومین روز از هفته و شروع ترم هفت با کلاس تکنولوژی ارتباطی با استاد دهکردی برگزار شد .فضای کلاس که با اسم درس هم خوانی داشت و دانشجویان پشت میزها و کامپیوترها نشستند .استاد در ابتدا دو روش عملی و نظری را مطرح کردند و حق انتخاب را به خود ما دادند بچه ها بیشتر راقب به روش عملی بودند و این روش اجرایی میشود .در ابتدا استاد بحث آشنایی با ابزارهای ارتباطی را مطرح کردند ابزارها و تکنولوژی هایی که امروزه تقریبا همه ی انسان ها عضو هستند و از انها استفاده میکنند و گویا با زندگی شخصی و اجتماعی ایشان عجین شده و اینکه مرزهایشان هنوز برایمان ناشناخته است و مشکلاتی را ایجاد کرده است که آسیب هایشان بیشتر به چشم می آید تا فوایدشان .
ابزارهای ارتباطی مثل تلگرام ،اینستاگرام ،توییتر ، فیدریدر اسکایپ و ...که نام بعضی هایشان برای اولین بار به گوشم میخورد .به همین دلیل دومین بحث کلاس به استفاده از ابزارهای ارتباطی پرداخته میشود که باید عضو شویم و استفاده کنیم ..
استاد دهکردی از تلگراف شروع کرد و الفبای مورس را مطرح کردند زمان کلاس با یادگیری الفبای مورس در حال سپری شدن بود و بعد از آن مقداری از اصطلاحاتی که در ابزار های ارتباطی وجود دارد با گفت و گو میان دانشجویان و استاد باب آشنایی را باز کرد .
جلسه اول کلاس که فضای آشنایی کلی و مقدماتی با ابزار های ارتباطی ایجاد کرده بود با ایجاد وبلاگ شخصی و نوشتن گزارش هر جلسه ی کلاس به پایان رسید.
 تا جلسه ی دیگر...
  • رضوانه عین علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی